Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Venitul brut obtinut din arendarea bunurilor agricole

valabil la 15 Oct 2024Conform legislatiei in vigoare!
Dana Hristu Raspuns oferit de
Dana Hristu

Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Intrebare: Care este valoarea bruta a venitului in arenda/ha, in cazul in care prin contractul de arendare s-a stabilit acordarea a 850 kg de produse/ha, sau contravaloarea in lei, iar arendasul a optat pentru plata in bani? Mentionam ca pretul mediu stabilit de consiliul judetean este de 0,70 RON, fara TVA.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 oct 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 133692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Chirii

19Dec2024

Inchiriere spatiu de la persoana fizica. Refuz CNP

de Diana Ioana Tabara valabil la 19 Dec 2024
Intrebare: Un proprietar persoana fizica, de la care dorim sa inchiriem parte din balcon pentru afisarea unui mesh publicitar, realizeaza venituri din cedarea folosintei bunurilor. Ne-am inteles cu proprietarul sa-i acordam o chirie lunara de 300 euro. I-am adus la cunostinta ca, conform legislatiei in vigoare, avem obligatia de a retine si plati la bugetul de stat un impozit de 10%, pana in data de 25 a ...
11Dec2024

Incetare contract de inchiriere

de Elena Garofil valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: Am incheiat un contract de inchiriere sediu social intre o persoana fizica si una juridica. Contractul este valabil pana in octombrie 2025, insa persoana fizica a decedat. Trebuie depus la ANAF vreo declaratie sau formular?
15Nov2024

Determinarea venitului din cedarea folosintei bunurilor

de Gabi Popescu valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: Clientul nostru, persoana fizica, detine un imobil, P+2 etaje, care este dat in chirie catre mai multi chiriasi. Contractele sunt incheiate pentru fiecare etaj cu grupul de persoane care ocupa camerele fiecarui etaj. Practic, numarul de contracte de locatiune este de 3, iar pe fiecare contract, numarul de chiriasi este cuprins intre 6 si 8 persoane. Conform datelor OCPI, imobilul este inregistrat ...
07Nov2024

Utilitati chirii. Calcul impozit cedarea folosintei bunurilor

de Vera Constantin valabil la 07 Nov 2024
Intrebare: O societate a incheiat un contract de inchiriere cu o persoana fizica in 2024.Cum trebuie precizat in contractul de inchiriere:Venitul brut: 2.778 leiImpozit pe chirii: 222 leiVenitul net (suma pe care doreste proprietarul sa o incaseze): 2.000 lei.Acest calcul este valabil daca nu se iau in calcul la impozitul pe chirii utilitatile (afectate copiilor de pe camaturi) platite chiriasului pe baza ...
29Oct2024

Cedare folosinta bunuri. Deductibilitate fiscala

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 29 Oct 2024
Intrebare: Administratorul vrea sa isi inchirieze masina personala societatii (cu un contract de inchiriere in valoare de 3.000 lei/luna). Masina va fi folosita de el atat in scop personal, cat si in scopul societatii. Pana in acest moment, societatea avea un contract de leasing operational pentru masina pe care o folosea administratorul (cu deductibilitate de 50%). Salariul administratorului este de 39.000 ...
17Feb2024

Inchirierea bunurilor in coproprietate sau devalmasie: obligatii declarative

de Liviu Sapunaru valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: O persoana fizica detine un imobil in coproprietate cu sotia (50%- 50%) pe care il inchiriaza unei persoane juridice. In contractul de inchiriere se precizeaza ca chiria va fi platita in contul bancar al unuia dintre coproprietari (sotul). declaratia C168 si declaratia unica se vor depune pentru fiecare dintre cei 2 coproprietari (soti)?
x