Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Venituri din prestari servicii. Documente atasate facturii

valabil la 16 Iun 2022
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Pentru firmele care presteaza servicii/lucrari de instalatii sanitare catre persoane fizice/juridice este obligatoriu sa se emita impreuna cu factura deviz de lucrari si contract de prestari servicii la fiecare lucrare?

Chiar daca de exemplu se schimba un robinet la o chiuveta? Imi puteti trimiteti va rog un exemplu de deviz de lucrari si de contract prestari servicii sau ce anume trebuie fiecare document sa contina?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4752

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 iun 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135135 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

21Ian2025

Inchiriere utilaje in China

de Anca Bilas valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: Urmeaza sa inchiriem niste utilaje unui partener, persoana juridica din China, pe o perioada de trei ani, in baza unui contract de inchiriere.Va rog sa-mi spuneti ce obligatii fiscale/vamale imi revin ca urmare a acestei inchirieri.
21Ian2025

Unicitate obiect de activitate - S.R.L. medico-sanitar

de Costin Istrate valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: O societate cu cod CAEN 8622 - activitate principala si coduri 8610, 8621, 8623, 8690, 8710, 8720, 8730 pe activitati secundare isi poate extinde activitatea prin autorizarea unui nou cod CAEN 6820? Societatea are in patrimoniu si cladiri pe care doreste sa le inchirieze, motiv pentru care doreste extinderea activitatii prin introducerea de noi coduri CAEN. Societatea este platitoare de TVA, ...
19Ian2025

Inregistrare factura de penalitati

de Mihaela Corneanu valabil la 19 Ian 2025
Intrebare: Am primit in e-Factura, de la un furnizor, mai multe facturi de penalitati pentru plata cu intarziere. La momentul primirii, am trimis mesaj in e-Factura, specificand ca nu recunoastem facturile si ca nu le vom inregistra, solicitand stornarea acestora. Furnizorul nu a livrat marfa la timp, desi platisem in avans 50% din valoare. Ulterior, a livrat partial, cu defecte, am facut retururi si, in ...
19Ian2025

Obligatie emitere factura

de Mihaela Corneanu valabil la 19 Ian 2025
Intrebare: Este obligatorie, in cazul unei societati comerciale, primirea facturii pentru achizitia tichetelor cadou sau a tichetelor de masa de la furnizor? In cazul de fata, furnizorul este Unicredit, care refuza emiterea facturii fiscale.Care sunt prevederile legislative si contabile aplicabile in aceasta situatie?
16Ian2025

Decizie interna anuala cu privire la numerotarea documentelor financiar-contabile

de Mihaela Corneanu valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: Cautam un model de decizie pentru numerotarea documentelor (facturi, chitante, avize) pentru anul 2025. Puteti sa ne oferiti un exemplu sau un ghid?
16Ian2025

Vanzare si livrare sisteme fotovoltaice catre PF din Franta

de Stan Cosmina valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: In cazul emiterii unei facturi de vanzare catre o persoana fizica nerezidenta - cetatean francez - livrare de sisteme fotovoltaice + accesorii kit-uri pentru instalare, ce cota de tva conform Codului fiscal va aplica fsocietatea din RO - persoana juridica? Locul livrarii va fi Franta, transportul va fi asigurat de beneficiar.
x